Ο νεαρός προπονητής των τμημάτων υποδομής του ΑΡΗ





Αν μια ομάδα θέλει να έχει μέλλον πρέπει να δώσει έμφαση στις ακαδημίες της. Έτσι λένε οι άνθρωποι του ποδοσφαίρου. Ο νεαρός προπονητής των ακαδημιών του Άρη, Φώτης Αναστασιάδης είναι μόλις 22 χρόνων και έχει αναλάβει μια δύσκολη αποστολή. 
Ο νεαρός κόουτς μας μιλάει για τη δουλεία που γίνεται στα φυτώρια του Άρη αλλά και για τις προσωπικές του φιλοδοξίες.

1           Φώτη ξεκίνησες  την ποδοσφαιρική σου πορεία από τις ακαδημίες του Άρη σωστά;

Ξεκίνησα στην ηλικία των τεσσάρων να παίζω ποδόσφαιρο στην ακαδημία του Τάκη Νικολούδη η οποία πλέον δεν υπάρχει και στα 10 μου μετά από ένα φιλικό παιχνίδι με τον Άρη μου έγινε η πρόταση και πήγα εκεί όπου έμεινα μέχρι τα 16 μου και το εφηβικό τμήμα. Δεν έχω σταματήσει ακόμη και σήμερα την ενεργό δράση. Αγωνίστηκα Ερασιτεχνικά σε θρίαμβο Ταγαράδων Τρίλοφο Αγιονέρι και καμπανιακο όντας αντίπαλος του Άρη στην Γ και πλέον αγωνίζομαι στον Α,Σ ΠΑΠΑΔΕΣ


        Ανάμεσα στην ενεργό ποδοσφαιρική δράση και στην προπονητική σε κέρδισε όμως η προπονητική.  Είσαι μόλις 22 χρονών ωστόσο έχεις επωμιστεί μια δύσκολη αποστολή;

Πλέον αγωνίζομαι ερασιτεχνικά, όπως σας είπα, και έχω επικεντρωθεί στον τομέα της προπονητικής περισσότερο . Σίγουρα είναι μεγάλο φορτίο σε τέτοια μικρή ηλικία να καλείσαι να ανταπεξέλθεις στις προσδοκίες μιας μεγάλης ομάδας όπως ο Άρης αλλά αν και σε νεαρή ηλικία έχω μια παρακαταθήκη 5 ετών προπονητικής που με έχει βοηθήσει πολύ και με έχει φέρει να βρίσκομαι σε αυτήν την θέση

    Εκτός από προπονητής είσαι και παιδαγωγός γιατί συναναστρέφεσαι με παιδιά πόσο δύσκολο είναι 

Τ Το κύριο μέλημα της ακαδημίας μας είναι να βγάλουμε κάλους ανθρώπους πρώτα και μετά αν κάποιος ή κάποιοι μπορέσουν να γίνουν επαγγελματίες ποδοσφαιριστές αυτό θα είναι ευχής έργον . Αλλά όπως είμαστε πρώτα παιδαγωγοί δάσκαλοι και "γονείς" και μετά προπονητές για τα παιδιά . Σίγουρα είναι μεγάλη ευθύνη αλλά το γνωρίζουμε από την αρχή ότι αυτός είναι ο κύριος στόχος μας


Παρόλο που είσαι νέος έχεις πτυχίο προπονητικής , ποια τα σχέδια σου για το μέλλον

  Είναι κάτι που αγαπάω και θέλω συνέχεια να μαθαίνω καινούρια πράγματα και να μην επαναπαύομαι . Στόχος μου είναι να εξελίσσομαι συνέχεια και να πάρω τα επόμενα πτυχία που χρειάζονται αλλά και να παρακολουθήσω κάποια σεμινάρια, που θα με βελτιώσουν και θα εμπλουτίσουν τις γνώσεις μου.


Υπάρχει κάποιο ταλέντο που σε έχει εντυπωσιάσει;

Δεν μπορώ να σου πω 1-2 ονόματα, μπορώ να σου πω με σίγουρα ότι υπάρχει πολύ ταλέντο στην ακαδημία και ευχή όλων μας είναι κάποιοι τα επόμενα χρόνια να επανδρώσουν την πρώτη ομάδα.

Ποιοι είναι οι στόχοι σου και προσωπικά αλλά και με τμήματα υποδομής

Όπως σου προείπα στόχος μου είναι συνέχεια να μαθαίνω και να εξελίσσομαι με ότι συνεπάγεται αυτό. Οι κύριοι Αλεξιάδης και Καραμανλής έχουν νοικοκυρεψει πολύ την ακαδημία και την έχουν βάλει ξανά στον δρόμο των επιτυχιών. Με την σκληρή δουλειά που κάνουν καθημερινά. Θέλω να πιστεύω ότι μαζί με το Λεωνίδα Αρσενίδη θα πετύχουμε την αποστολή μας. Ο Λεωνίδας είναι ο συνεργάτης μου, ο άνθρωπος που έχουμε μαζί το τμήμα μας στον Άρη (προπαιδικό) , ο οποίος σε ηλικία 32 ετών έχει καταφέρει τόσα πολλά σε επίπεδο ακαδημιών, αλλά και όχι μόνο, που είναι αξιοζήλευτα. Είναι εξάλλου και ο άνθρωπος που με έδωσε την ευκαιρία στο πλευρό του να γίνω προπονητής στον Άρη.


Παρακολουθείς κάθε αγώνα του Άρη, πως κρίνεις την έως τώρα πορεία της;

Ναι δεν έχω χάσει σχεδόν κανένα αγώνα φέτος και πηγαίνω και παρακολουθώ συχνά την ομάδα από κοντά . Φέτος αυτό που βλέπω εγώ είναι ότι υπάρχει η χημεία μεταξύ των παικτών του προπονητικού Τιμ και της διοίκησης σε σχέση με πέρυσι. Όσο η ομάδα είναι ένα ,μια γροθιά δεν έχει να φοβηθεί τίποτα και κανεναν.




Και μια τελευταία προσωπική ερώτηση, ποιόν έχεις ως πρότυπο από την προπονητική και γιατί; 
Θα σε εκπλήξω αλλά πρότυπο μου μπορώ να πω πως είναι ο Τζούλιαν Νάγκελσμαν, ο οποίος σε ηλικία 29 ετών ανέλαβε την σχεδόν σίγουρα υποβιβασμένη Χοφενχάιμ και όχι απλώς την έσωσε αλλά την νοικοκυρεψε την έβγαλε στην Ευρώπη την επόμενη χρονιά και πλέον είναι σταθερά στις πρώτες θέσεις του πρωταθλήματος υπό την εποπτεία του ! Εγώ αυτό το θεωρώ εκπληκτικό για έναν προπονητή με τόση μικρή εμπειρία αλλά με μεγάλη θέληση! Αυτό απαντάει στο ότι η ηλικία είναι απλά ένα νούμερο 

Σχόλια