Η δυστυχία του Κυριάκου

Δυστυχισμένος όπως όλοι μας δήλωσε στο προσωπικό του λογαριασμό ο φίλος μας Κυριάκος και με τον ποιητικό τρόπο αναλύει τον χθεσινό αγώνα.

---ειμαι δυστυχισμενος καρδουλοπαμ!!τετοιο ρεσιταλ αδικιας
σε μειγμα με ατυχια,,δεν ματαειδα!!

--για οσους ειδαν το ματς ΑΡΗΣ -παο 1-1 μεσω τ ετ1 θα με
δικηολογησουν!!μια ομαδα υπηρχε στο γηπεδο κ σφυροκοπουσε
επι 95 λεπτα,,χανωντας σωρεια ευκαιριων δοκαριων κ χαμενου
πεναλτυ!!ουτε μια επιθεση ο παναθηναικος κ στο τελευταιο
δευτερολεπτο ο κακιστος διατητης εφευρε ενα πεναλτυ που
μητε ο αλαφουζος κ ιδιοκτητης θα εδιδε!!ολο το πανελληνιο
γελουσε,,στην αθλητικη κυριακη το βραδυ,,κ οι πιοτερο
εγκριτοι διατηται,,εσκουζαν για καταφωρη,,αδικια!!

--σε ολον τον πλανητη μεσω var ξαναβλεπουν την φαση κ
αποδιδουν δικαιοσυνη!!εδω δεν εφαρμοζεται,,για να εχουν
ευνοια οι διαπλεκομενοι!!στο τελευταιο δευτερολεπτο καθως
αμεσσα σφυριξε την ληξη,,αφου ο εντεταλμενος μυερος ρεφερι
σφυριξε την ληξη!!αηδια κ αποτροπιασμος!!τι να το κανω που θα
τιμωρηθει,,,εκλεψαν δυο ολοκαθαρους βαθμους απ τ ομαδα μου!
κ αυτο το ενστικτο μου,,να λεω σ ολο τ αγωνα τ γιο μου κτ αδερ
φο μου,,μονο με πεναλτυ θα μας πτοησουν καθως δ μπορουν
αλλοιως!! 

--εν μεσω δυστυχισμου μου κ στεναχωριας καλημερα καλη

εβδομαδα ,,αγαπωλατρεμενοπαμ,,,

Σχόλια