Η ανάλυση του Κυριάκου...


Με το δικό του μοναδικό τρόπο, ο Κυριάκος αναλύει την ήττα της ομάδος αλλά και τον τρόπο που αισθάνονται οι οπαδοί μας:


---τοσο αδικη η ρημαδομπαλλα!!τοσο!!εχασε η ομαδα μου!!
βρε να χασεις κ οι ηττες μεσα στα παιχνιδια ειναι,,αλλα ετσι!!?

--η αντιπαλος λιβαδια ταμπουρωμενη πισω σε μαζικη αμυνα
δεν περασε το κεντρο του γηπεδου,,κ πως να παραξεις ποδοσφαιρικο θεαμα!!καναμε 50 φασεις,,,και σε μια και μοναδικη αντεπιθεση σε μια ακινδυνη σεντρα,,βαλανε ενα τυχερο γκολ!!
μετα χειροτερα ταμπουρωμενοι,,συνεχεις καθυστερησεις,πετουσαν
δευτερες μπαλλες απο την κερκιδα να κυλησει ο χρονος,,μια
μιζερια ανειπωτη,,που παει το αθλημα 500 χρονια πισω!!πως 
ναχουμε ανταγωνιστικο θεαμα οπως ολη η ευρωπη,που ολα
-εντιμα-δεν τα διανοουνται αυτα τα μασκαραλικια,,και οι ομαδες
μας αποκλειονται αμεσσα, δεν εχουν υγιει ανταγωνισμο!!

--αρωστουλι τωρα,,κλαψ κλαψ αντε να συνελθω!!παρήγορο...
οι συνδιεκδιητες απωλεσαν και αυτοι,,και βραζουμε ολοι μαζι
στις προνομιουχες θεσεις!!μεσα στην θλιψη μου εχω κ το
να μου κανουν συνεχως αιτηματα φιλιας μουσικοι στιχουρ
γοι ποιηται μουσικοι παραγωγοι κτλπ,,υποκλεπτωντας καθε
γραφη μου!!η πρεπει να εχω κλειστη σελιδα μονο με φιλους
μου,,η να γραφω πιο περιοριστικα κ οχι ολα εκτεθιμενα,,,θα
δω πως θα το διαχειριστω,,θελει σκεψη,,κ καλη αποφαση!!
καλημερα καλη εβδομαδα,,κλαψ κλαψ,,βαι βαι βαι,,
στεναχωρημενοπον,ασα πολλα τα αδικιας,αγαπωπουλοπαμ!!

Σχόλια