Παρακαλούσε να τελειώσει ο αγώνας.. του Κυριάκου!!


Του Κυριάκου

--αχχχ πως θα αντεξετε τα πεπραγμενα μου στο κλιπ να ακουτε την
φωνη μου,,σε τραγουδι των αλησμονητων πατριδων μου,,αλλα κτ γρα
φωμενα μου,,για τον θριαμβο,, του ΜΕΓΙΣΤΟΥ ΑΡΗ ΜΟΥ---

--πρωτη φορα ειδα  την μεγαλη ομαδα του νοτου να παρακαλα να ληξη
το παιχνιδι κο εφιαλτης της!!μια ομαδα υπηρχε στο γηπεδο κ κεντουσε
σφυροκοπωντας ανελεητα την αντιπαλη εστια!!η διαιτησια αθλια προσπ
αθουσε να περισωσει το λικνο τ αεκ,,καθως ακυρωσε πεντακαθαρο
γκολ,,ανυπαρκατα φαουλ,,με δυο δοκαρια ο ΑΡΗΣ,,Κ σωρεια χαμενων
ευκαιριων,,με 20 τελικες στην εστια,,διχως ουτε μια της αεκ!!2-0,,ενω
καλιστα θα μπορουσε 8-0!!

--παραληρουσε το γηπεδο,,αλλα κ ολακερη η ελλαδα κ ευρωπη μεσω
τ ερτ 1,,κ αλοιμονο σε οσους δεν ειδαν το παιχνιδι,,αναταξιο ενος
ΑΡΕΩΣ,,,που κεντα,,απο τα 14 παλληκαρια που ο ενας καλυτεροτερος
του αλλου!!διαπλατα ανοιξε κ επαξια η πορτα τ ευρωπης τον αξιο
εκπροσωπο του,,,ΘΕΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ!!αχχ κ εγω ναχω μνημοσυνα
σημεραααααα,,,αντι να χαρω τον θριαμβο κν πραξω φωτογραφισεις κ
κλιπ που με καρτερουν!!καλημεριαν εμορφον κυριακιαν αστεροπαμ,,
ΖΗΤΩ Ξ ΑΡΕΙΑΝΑΡΑ,,,Τ ΕΛΛΑΔΟΣ,,Κ Τ ΕΥΡΩΠΗΣΣΣΣΣ..Κ ΤΟΥ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥ ΧΑΡΤΗ,,ΛΕΛΕΥΑΤΟΝ,,,,,

Σχόλια