Ο Κυριάκος για το Άρης- Απόλλων

Ο Κυριάκος σχολιάζει με τον δικό του μοναδικό τρόπο τον επερχόμενο αγώνα.

--οι δειωκτες του ΑΡΗ εχασαν χθες!!η ομαδαρα παιζει σημερα
στην εδρα μας απεναντι στον ουραγο απολλωνα σμυρνης!!

---μικρασιατικη ομαδα των πατριδων μου κ του μισου αιματος
μου,,,μα μαζι μου να παιζει Ο ΑΡΗΣ,,,θελω νμ κερδιζει!!

---κιτρινομαυρα χρωματα του ποντου κ του βυζαντιου,,το κλαδι
του πατερα μου!!ας με συγχωρησει η μικρασιατισσα μανουλα
απο εκει στον ουρανο,,μα το ποντιακο μου αιματακι παλεται
προτιστα,,γτ ευξεινο ποντο κ την,,,μαυροθαλασσα!!

--λογικα θα κερδισουμε,,κ αυτοματα κατακτουμαι το εισιτηριο
γτ ευρωπη!!ομως θα κυνηγησουμε κ την καλυτερη θεση που
οδηγει σε  ευνοικοτερη θεση,,μην παιζουμε απο τον ιουνιο
προκριματικα,,να μπουμε στους χρυσοφορους ομιλους του
gioyropa ligk!!πασιγνωστος Ο ΑΡΗΣ απ ολα τα αθληματα
στα ευρωπαικα σαλονια,,μα απο το ποδοσφαιρο ειχε χρονια
λογο οικονομικων προβληματων,,κοι νεες γεννιες δεν τον
ξερουν,,κθ νοιωσουν την μεγιστη ισχυ του,,που μεσουρανει
ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ Κ ευρωπη!!η αγωνια στο επακρο το βραδακι
γτ ομαδαρα τ καρδιας μας,,ΤΟΝ ΘΕΟ Τ ΠΟΛΕΜΟΥ!!
ΚΑΛΗΜΕΡΙΑΝ ΚΑΛΟΝ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΝ,,ΛΕΛΕΥΩΣΑΣ,,,

Σχόλια