Ο Παρης Καλλιδης για την αποχώρηση του!!


Ο Πάρης Καλλιδης είναι ένα παιδί που βρίσκεται στον Άρη 14 ολόκληρα χρονια, ξεκινώντας από τις ακαδημίες και καταλήγοντας στην ανδρική ομάδα. Χθες ο νεαρός ποδοσφαιριστές μας είπε Εις το Επανιδειν. Λίγες ώρες μετά ανοίγει την καρδιά του στο Aris fans news.

Πάρη πέρασες στην ομάδα 14 χρόνια. Ποια είναι τα συναισθήματα σου;

 Είμαι ταυτόχρονα στεναχωρημένος και χαρούμενος. Φεύγω ω από την ομάδα στην οποία μεγάλωσα και πορεύτηκα όλη μου την καριέρα. Αλλά ταυτόχρονα φεύγω έχοντας εισπραξει την αγάπη από όλους όσους συνεργάστηκα μαζί εχοντας πετύχει πολλά τα οποία ονειρευομουνα πιο μικρός να πετύχω εδώ και σίγουρα δεν φευγω οριστικά ίσως στο μέλλον μπορέσω να φορέσω ξανα την φανέλα της ομάδας.

Ήσουν ένα παιδί με προσόντα, που αναγνωριστηκαν από τους προπονητές σου. Μάλιστα ο Πακο Ερερα σε είχε πάρει στην προετοιμασία. Ποιοι λόγοι σε ωθούν σε αυτή την απόφαση; 

 Το συμβόλαιο μου έληγε φέτος , είμαι νέο παιδί ακόμα ήξερα ότι δεν ήμουνα στα βασικά πλάνα του κ.Παντελιδη για την επόμενη χρόνια και σίγουρα είμαι σε μια ηλικία που θα ήθελα να κάνω μια γεμάτη χρόνια απο παιχνίδια.


Σίγουρα θα έχεις πολλές προτάσεις.. Θέλεις να μας μιλήσεις για αυτές; 

Υπάρχουν προτάσεις παρολα αυτά είμαι από τα άτομα που δεν τους αρεσουν οι υποθέσεις αλλά τα γεγονότα , αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάτι επίσημο όποτε δεν κρίνω ωφέλιμο το να πω κάτι που ίσως αποδειχθεί και ψευδές.

Κλείνοντας ένα μήνυμα για τον κόσμο και τη νέα χρονιά; Γιατί είναι λογικό πως θα έχεις πάντα τον Άρη στην καρδιά σου. 

Αυτή είναι η αλήθεια, ο Άρης θα είναι πάντα στην καρδιά μου. Για τον κόσμο του Άρη τι να πρωτοπώ , νομίζω πλέον είναι γνωστό σε όλους είναι η μεγαλύτερη δύναμη της ομάδας όλα αυτά τα χρόνια και είμαι σίγουρος γι αυτό γιατί την έζησα και στα καλά και στα δύσκολα.

Η ερχόμενη χρόνια είναι η χρονιά  που ο Άρης πρέπει να αποδείξει γιατί είναι μια από τις μεγαλύτερες ομάδες στην Ελλάδα σε μια πολύ δύσκολη χρόνια με Ευρώπη πρωτάθλημα και κύπελλο . Απλά εύχομαι να τα καταφέρει γιατί ο  κόσμος και η ιστορία του το αξίζουν

Σχόλια