Στον καθρέπτη...


Εγώ στον καθρέπτη...

Γιατί κάνατε το Αris Fan News;

Το Aris Fan News ήταν μια προσπάθεια που ξεκίνησε από εμένα και έναν ακόμη φίλο Αρειανό, τον Ανέστη, τον οποίο δεν γνωρίζω προσωπικά αλλά από το facebook με σκοπό να γράφουμε την ειδησεογραφία του Άρη αλλά και την άποψη μας, αναφορικά με τα τεκτενόμενα της ομάδας.

Πως βρήκατε το όνομα;

Στο κέντρο του ονόματος βρίσκεται το fans, γιατί και εγώ με τον Ανέστη ήμασταν και είμαστε ο
οπαδοί του Άρη, το fan έρχεται ως γενική κτητική στο ARIS ενώ το news δίνει τον ειδησεογραφικό τόνο στο blog.

Έχετε και άλλα μέλη που γράφουν στο blog;

Όχι, πλέον είμαι μόνος. Είχα κάνει κάποια άτομα συντάκτες, τα οποία και γνώρισα μέσω Facebook,  όμως με "πίκραιναν". Ο Ανέστης λόγω δικών του θεμάτων δεν ήθελε να ασχοληθεί και έτσι έμεινα μόνος, συνεχίζω βέβαια με τον Ανεστη να έχω καλές και φιλικές  σχέσεις ενώ με άλλους που πήγα να συνεργαστώ δεν θέλω πλέον ούτε καλημέρα. Έτσι αποφάσισα να συνεχίσω μόνος.

Είχες σταματήσει όμως να δημοσιεύεις;

Ναι όντως για κάποιους μήνες λόγω προσωπικών θεμάτων δεν μπορούσα να γράφω τακτικά όμως ποτέ δεν έπαψα να ασχολούμαι με τον Άρη, ξέρετε όλοι πως είμαι ενεργός στα social media αλλά και έκανα αναταποκρίσεις για το pellanews.
Σε κατηγορούν ότι "γλύφεις" τον Κάρυπίδη

Ναι αυτή είναι η αλήθεια, παλιά με κατηγορούσαν ότι έγλυφα τον Σκόρδα, μετά τον Αρβανίτη και τώρα τον Καρυπίδη..λές και ο Καρυπίδης ή ο κάθε πρόεδρος του Άρη έχει ανάγκη από εμένα. Αυτοί δεν έχουν καταλάβει πως εγώ δεν βλέπω πρόσωπα αλλά βλέπω τον πρόεδρο του Άρη που για εμένα είναι θεσμός. Αν πετύχει ο εκάστοτε πρόεδρος του Άρη τότε θα είμαι χαρούμενος.. Δεν είναι λοιπόν προσωπικό το θέμα.
Αν θέλετε όμως να το προσωποποιήσω αυτά τα χρόνια που είναι ο Καρυπίδης στον Άρη η ομάδα ανεβαίνει συνεχώς επίπεδο.  Η παραπάνω φωτογραφία είναι από όταν η ομάδα έμεινε στη Β εθνική, τότε πήγα στην Νάουσα μαζί με τον φίλο μου τον Παύλο, κάνοντας 200 χιλ και είπα τον πρόεδρο, Πρόεδρε είμαστε μαζί σου, συνέχισε έτσι..


Σχόλια