Το συγκινητικό μήνυμα του Κυριακού για τις χαμένες πατρίδες και τον Άρη


-παιχνιδια που μου παιζει η μοιρα!!πα πα πα!!Ο ΑΡΗΣ ειναι
η μεγαλη λατρεια μου!!παιζει νορβηγια,,κ ο επομενος αντιπαλος
ειναι μεταξυ του ζευγαριου,,ειναι η παρτιζαν βελιγραδιου,,η η
τουρκικη μαλατεια!!αν περασει η μαλατεια,,,θα σαλταρω!!

---ειναι η περιοχη της ΣΕΒΑΣΤΕΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΟΥ!!
ΑΗ ΑΗ ΑΗ!!ΧΑΡΑΚΙΡΙ ΘΑ ΚΑΝΩ!!χρονια ολοκληρα ονειρευομαι
να βρεθω!!πηγαν ξαδερφια μου,,το σπιτι μας αθικτο,,εκει σφαξανε
τον προπαππου μου κωνσταντινο χατζηγιαννιδη,,εκει γενηθηκε
ο παππους μου,,,ΚΥΡΙΑΚΟΣ,, κ 3 χρονων τ εφεραν οι θειοι του
πενταρφανο!!η μεγαλη ευκαιρια να παω,,να προσκυνησω,,να
φερω χωμα στους ταφους τ γονιων μου!!διωροφο αρχοντικο,,
με τζακια σοφιτες μπαλκονια κηπους δενδρα,,στο εππες,,του
τερμεντεσι,, της αρχαιας μαλατειας!!ισως καποιος χριστιανος
εθαψε τον προπαππου μου,,κ βρω το μνημα του,,να φερω τα
κοκαλα του,,τα ιερα,,ο καημος του παππου μου εμαθα,, ητο!!

---αν κληρωθουμε με την μαλατεια,,θα παωωωωωωω!!!αχχχ
θα με πειασουν τα πατριωτικα μου,κ αναθεμα με αν δε συληφθω
,,καθως,,ασυγκρατητος γενηθηκα!!ασε που στο γηπεδο μαζι
με την ελληνικη σημαια θα υψωσω κ του βυζαντιου,,κ θα γινει
ω χαμος!!ειναι πολυ μακρια η ΣΕΒΑΣΤΕΙΑ,,αλλα μαλλον απ
ευθειας πτηση η μεσω της πρωτευουσας ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΗΝ
ΘΕΙΚΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ!!ΑΡΗ ΘΕΕ ΜΟΥ,,,ΜΟΝΑΔΙΚΕ
ΜΟΥ,,ΟΠΟΥ ΠΑΙΖΕΙΣ ΣΕ ΥΜΝΩ,,Κ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΗΣ ΓΗΣ
,,ΑΛΛΑ Κ ΤΩΝ ΠΑΤΡΙΔΩΝ ΜΟΥ,,ΣΕ ΑΚΟΛΟΥΘΩΩΩΩΩ,,,

Σχόλια