Πυρακτομεναα να παίξετε... Του Κυριακού

-------------------------παοκ-ΑΡΗΣ,,,ΠΟΥΛΟΠΑΜ!!-----------------

---ΘΑ ΣΠΑΣΟΥΝ ΚΑΡΔΙΕΣ,,,Κ ΦΥΛΛΟΚΑΡΔΙΑ,,ΟΣΗΜΕΡΟΝ!!!

---ΟΥΔΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ!!

---ΑΠ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ,,ΕΝΑΝ ΖΗΤΗΣΑΜΕ ΝΑ ΕΞΑΙΡΕΘΕΙ
,,,παοκ-σιδηροπουλος λεγεται,,,αυτον τον καγκουρα,,ορισαν!!

---απαγορευση φιλαθλων εχουμε,,κ ολομοναχη η ομαδαρα μου θα
μαχεται,,σε μια κατασταση πολεμου!!

---ας παρω απο τωρα τα ηρεμολ μου,,τα καταπραυντικολ,,τα χαλαρολ
,,κ τα ψυχρεμολ,,με τις,,χουφτες,,,,

---ΑΡΗ ΘΕΕ ΜΟΥ,,,ΜΟΝΑΔΙΚΕ ΜΟΥ,,ΕΙΣΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ,,ΟΣΟ
ΖΩ ΘΑ ΣΕ  ΑΓΑΠΩ,,Κ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΟΥ ΖΩΗ,,ΕΣΕΝΑ ΘΑ ΥΜΝΩ,,

---ΒΑΜΟΣ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΑ Ο ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ,,ΣΤΟΛΙΖΕΙ ΤΟ
ΣΤΗΘΟΣ ΣΑΣ,,ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΑ ΝΑ ΠΑΙΞΕΤΕ,,ΟΠΩΣ ΑΡΜΟΖΕΙ,,
ΣΤΗΝ ΜΕΘΥΣΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΑΣ,,ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΛΑΟΥ,,ΚΑ
ΘΗΛΩΜΕΝΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΕΚΤΕΣ,,ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΙΣΧΥΟΥΝ ΝΟΕΡΑ,,
ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΒΑΣΗ,,ΑΠΟΚΟΜΙΖΩΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ,,,ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΕΙ ΕΜΦΑΝΙΣΗ,,
ΑΝΤΑΞΙΟ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ,,Κ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ,,ΤΟΥ ΘΡΥΛΙΚΟΥ
ΑΡΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ,,ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ,,ΤΩΝ ΑΛΗΣΜΟΝΗΤΩΝ
ΠΑΤΡΙΔΩΝ,,,ΤΟΥ ΠΟΝΤΟΥ,,Κ ΤΗΣ,,,ΜΑΥΡΟΘΑΛΑΣΣΑΣ,,ΒΑΜΟΣ,,

Σχόλια