Παύλος Καθαριος κάναμε αξιόλογη πορεία φέτος

Ο Παύλος Καθαριος μιλάει για το ποδόσφαιρο την πορεία του αλλα και τους στοχους του

Για την πορεία του

Απο πολυ μικρος ειχα τρελα με το ποδοσφαιρο...ολη τη μερα εγω και ο αδερφος μου ειχαμε μια μπαλα στα ποδια...ο πατερας μου κυριως ομως με ωθησε προς το ποδοσφαιρο και με ενταξε στις ακαδημιες του αγροτικου Αστέρα.

Οι θέσεις που παίζει

Σιγουρα η θεσεις που παιζω τα περισσοτερα χρονια ειναι εξτρεμ αλλα εχω παιξει και 8αρι μια ολοκληρη σεζον στο πιερικο και μου αρεσε πολύ.
Για την φετινή Χρόνια

Η φετινη χρονια με βρηκε στον ΑΟ Καβαλα μια μεγαλη και ιστορικη ομαδα...κανα μια τεραστια και αξιολογη πορεια φετος...μια πορεια πρωταθλητισμου με ωραιο ποδοσφαιρο και χαρηκα πολυ που ημουν κομματι αυτης της χρονιας

Για τον ελεύθερο χρόνο του

Μου αρεσει τον περισσοτερο χρονο να τον περναω με φιλους...ειτε πινοντας καφε ειτε σε σπιτι και σιγουρα προπονηση για φυσικη κατασταση

Σχόλια