Γιάννης Δαλιανοπουλος: Χωρίς την στήριξη του πατέρα μου δεν θα καταφέρνα τίποτα

Ο Γιάννης Δαλιανοπουλος μιλάει για τη ζωή του το ποδόσφαιρο αλλά και τους στόχους του σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη στον Στέφανο Μίντζα.

Για την πορεία του:
Γεια σου Στέφανε, είμαι 21 χρόνων, η ‘’στρογγυλή θέα’’ γοητεύει από πολύ μικρή ηλικία, αφού όλοι μας ξεκινάμε να κλωτσάμε μια μπάλα από παιδιά!!! Το ποδοσφαιρο για μένα είναι τρόπος ζωής, μέσα από αυτό έχεις σωματικά οφέλη, αλλά και κοινωνικά! Εγώ ξεκίνησα την πορεία μου από τις ακαδημίες του χωριού μου τον Απολλων Ευρωπου, στη συνέχεια αγωνίστηκα για 4 χρόνια στις ακαδημίες του ΠΑΟΚ, μετά επέστρεψα ξανά στο κιλκις για να αγωνιστώ για πρώτη φορά σε ανδρική κατηγορία στην Α1 με την ομάδα του Παϊκου Γουμένισσας, στη συνέχεια στα μέσα της χρονιάς πήγα στον Εθνικό Αγιονερίου για να αγωνιστώ στη Γ’Εθνικη και στη συνέχεια κατέληξα στον Απόλλων Καλαμαριάς όπου βρίσκομαι εδώ και 4 χρόνια εκεί.. Πήραμε το πρωτάθλημα στη Γ’εθνική και 3 χρόνια αγωνίζομαι στη Β’εθνικη
Για την φετινή χρονιά και τον Κορωνοϊο 
Η φετινή χρονιά δεν ήταν και η καλύτερη..Δεν τα πηγαίναμε πολύ καλά στο πρωτάθλημα, δεν μπορούσαμε να σηκώσουμε κεφάλι..
Ο κορωνοϊος μας επηρέασε όλους, ακολουθήσαμε τις οδηγίες που μας έδωσαν οι ειδικοί και προσπαθήσαμε με την βοήθεια του γυμναστή μας να διατηρηθούμε σε μια φόρμα!

Για τους στόχους του 
Αρχικά να είμαστε υγιείς, αυτό είναι το πιο βασικό, μετά θα ήθελα να βρίσκομαι και πάλι σε μια ομάδα που δουλεύει σωστά, με οργάνωση και να έχει ψηλούς στόχους! Θέλω να πάρω παιχνίδια, είμαι σε ηλικία που το αίμα μου βράζει ποδοσφαιρικά θεωρώ και θα ήθελα να το δείξω μέσα στο γήπεδο αυτό!

Σχόλια