Μανώλης Αλιατιδης: Με σκληρή δουλειά έχω στόχο την συμμετοχή μου στην Α εθνική

Σε ηλικία μόλις 25 ετών και με ύψος 1,85 ο Μανώλης Αλιατιδης είναι γεννημένος μαχητής αλλά και αποφασισμένος να αγωνιστεί στην Α εθνική. Ο κεντρικός αμυντικός της Νίκης Βόλου μίλησε στον Στέφανο Μίντζα.

Για την πορεία του στο ποδόσφαιρο 

Ξεκίνησα να παίζω ποδόσφαιρο από όταν θυμάμαι τον εαυτό μου. Συγκεκριμένα άρχισα να παίζω μπάλα από την ηλικία των 5 ετών. Ακολούθησαν τα τοπικά πρωτάθληματα της περιοχής μου ως που στα 17 μου να βρεθώ στην Κ 20 της Βέροιας. Εκεί εμεινα για 2 χρόνια, μάλιστα έκανα προετοιμασία και με την μεγάλη ομάδα αποκομιζοντας πολλές έμπειριες. Ακολούθησε η πορεία μου στη Γ εθνική με την Κοζάνη. Αργότερα πήγα στον Απόλλων Σμύρνης όπου συνεργάστηκα με τον Παύλο Μυροφοριδη, τη Ρόδο, όπου είχα πολλές εμπειρίες και συμμετοχές, την Καβάλα για δύο χρόνια, την Καλαμάτα και φέτος τη Νίκη Βόλου.

Για την φετινή χρονιά 

Θεωρώ πως φέτος με την Νίκη Βόλου είχαμε μια επιτυχημένη χρονιά που κάναμε πρωταθλητισμο. Δυστυχώς διακόπηκε λόγω Κορωνοϊού. Εγώ προσωπικά είμαι ευχαριστημένος με την πορεία μου γιατί έπαιξα όλα τα παιχνίδια και έκανα καλες εμφανίσεις.
Για την περίοδο της πανδημίας και του Κορωνοϊού 

Ο Κορωνοϊος επηρέασε τη ζωή όλων μας συνεπώς και τη δική μου. Εγώ πήγα στο σπίτι μου στην Πτολεμαΐδα όπου έκανα ατομικές προπονήσεις καθημερινά υπό τις οδηγίες του γυμναστή μας.

Για τους στόχους του 

Με δουλειά και προπονήσεις και χωρίς πολλά λόγια έχω ως στόχο να αγωνιστώ στην Α εθνική. Πιστεύω πως θα τα καταφέρω.
Για την καθημερινότητα του 

Μου αρέσουν πολύ οι προπονήσεις και το γυμναστήριο. Τον ελεύθερο χρόνο που έχω τον περνάω με την οικογένεια μου και τους φίλους μου.  Αγαπάω πολύ και τα ταξίδια.

Για τους φίλους που έκανε στο ποδόσφαιρο 

Σίγουρα έχω κάνει πολλούς φίλους στα χρόνια που παίζω ποδόσφαιρο. Αν ξεχώριζα κάποιον θα ηταν ο Γιάννης Βοσκοπούλος. Παίζουμε ήδη δύο χρόνια μαζί και γίναμε πολύ καλοί φίλοι.


Σχόλια