Το σχόλιο του Κυριάκου για το Άρης - παοκ

--ντερμπυ σημερα πουλοπαμ!!ΑΡΗΣ-παοκ στο χαριλαου!!
κ οι δυο αποκλεισμενοι,, απο τον τελικο κυπελου!!

--ο παοκ επεσε αμαχητι,,η ομαδα μου παλεψε ως το τελευταιο
δευτερολεπτο,,κ στην δεκαλεπτη διαρκεια τ καθυστερησεων κ
στα τελευταια 10 δευτερολεπτα να δεχθουμε ενα αστειο κ παι
δαριωδει γκολ,,κν αποκλειστουμε!!ολη η ευθυνη ειναι των προ
πονητων καθως μεσα σε καυσωνα κ σε παραταση ενας παικ
της μας επρεπε να επικαλεσθει κραμπα να ανακοψει το ρυθ
μο τ αντιπαλων,,καθως εχει μοναδες πανακριβες η αεκ που
ανα πασα στιγμη μπορουν να σε σκοτωσουν!!το διακυβευμα
τρομερο η εισοδος σε εναν τελικο,,που ολα ανοιχτα για το
πολυποθητο τροπαιο!!κατερευσαν οι παικτες μας απο την υπερ
προσπαθεια,,απεναντι στον δολιοπλοκο μελισσανιδη,,τον
απληστο,, αρπαγα!!

--δεν εφθανε η πικρα μου,,εβλεπα το ματς με 3 φιλους μου πα
οκια,,κη χολη σταλαξε εν αφθονια!!μου ηρθε ενα μυνημα εκεινη
τ ωρα που επαινουσε την καλοσυνη τ βλεματος μου απο νεα φι
λη μου,,κ αφηνιασαν,,οχι στραβη ειναι αφου δεν σε ξερει!!βρε
237 φωτο εχω ενα κοπλιμαν μουκανε η ερμη!!οχι δ σ εχει δει
απο κοντα!!τι καγκουρες,,ολα τα παοκια ετσι ειναι, μηδενιστες!!
σημερα να το δουμε μαζι εκλιπαρουν!!οχι γιατι ξυλο θα παιξου
με ειστε εμπαθεις,,κ θα μου αναψετε ολα τα λαμπακια!!!πονεμε
νες κοι δυο ομαδες κ 7 παιζουμε σε ακρατο ξεχειλιστικο καυσω
να!!εχουμε βγει ευρωπη εμεις, κ ευκαιρια τ ηλιθιου προπονητη
μας π ανανεωσαμε το συμβολαιο,,-κακως-να δοκιμασει τον
παγκο μας να δουμε τι αξιζει,,5 παικτες μας βασικοι φευγουν
σε αλλες ομαδες,,αναδειχθηκαν στον ΑΡΗ,κ χρειαζομαστε με
ταγραφες,δελεαρ η ευρωπη γτ χρονου!!το γοητρο μεγιστο
θα παιξουμε γτ ιστορια μας,,βαμος κιτρινομαυρη,,ταξιαρχια,,

Σχόλια