Βασίλης Βοσνιαδης:το ποδόσφαιρο η χρόνια που πέρασε και οι στόχοι του νεαρού μπακ

Γεννημένος σε μια ποδοσφαιρική οικογένεια με πατέρα προπονητή και αδερφό ποδοσφαιριστη ο Βασίλης Βοσνιαδης ασχολήθηκε από μικρός με την στρογγυλή θέα.

Σε ηλικία 24 ετών και με ύψος 1:85 ασχολείταιααπό τα 5 του με την μπάλα. Φέτος έκανε μια καλή χρόνια με τη Νίκη Βόλου. Ο νεαρός ποδοσφαιριστης μιλάει στον Στέφανο Μίντζα για την πορεία του στο ποδόσφαιρο, τους φίλους που έκανε, το συναίσθημα να έχεις αντίπαλο τον αδερφό σου αλλά και τους στοχους του
Αναλυτικά

Για την πορεία του είπε:

Ξεκίνησα 5 χρόνων από την ακαδημία του Αχιλλέα τριανδρίας στη Θεσσαλονίκη από την οποία ξεκινήσε και ο πατέρας μου και ο αδερφός μου. Αγωνίστηκα κατά σειρά σε Αχιλλέα τριανδρίας, Θερμαϊκό Θερμής, Αγιονέρι, Ηρακλής Αμπελόκηπων, Αο Καρδιάς, Μακεδονικός, Πιερικος, Αο Καβάλα, Δόξα Δράμας και Νίκη Βόλου

Για την πιο όμορφη στιγμή του μέχρι σήμερα:

Η πιο ωραία ποδοσφαιρική μου στιγμή ήταν η φετινή νίκη μας με τον Ολυμπιακό Βόλου ένα μεγάλο ντερμπι που βρισκόμασταν σε δύσκολη βαθμολογική θέση με την ομάδα μου και μετά από την νίκη αυτή η ομάδα μας έκανε μια μεγάλη αναρρίχηση στο βαθμολογικό πίνακα

Για τους στόχους του

Οι στόχοι που θέτω για τον εαυτό μου είναι κάθε μέρα να βελτιώνομαι και σκαλί σκαλί να καταφέρνω να ανεβαίνω επίπεδο.

Για το αν θέλει να συνεχίσει στη Νίκη Βόλου

Για το αν θα ήθελα να μείνω στην νίκη Βόλου αν είμαι στα πλάνα του προπονητή και της διοίκησης η νίκη Βόλου είναι μια μεγάλη ομάδα με πολύ κόσμο και θα ήθελα να συνεχίσω και την επόμενη χρόνια σε αυτή την ομάδα

Για τους ποδοσφαιριστές που θαυμάζει

Έλληνα ποδοσφαιριστή τον οποίο θαυμάζω είναι ο Χολεμπας ο οποίος είναι ένα από τα πιο ολοκληρωμένα αριστερά μπακ που έχει βγάλει η εθνική μας.Ξενο αριστερό μπακ αυτής της εποχής είναι ο κολαροφ της Ρομα θαυμάζω το τρόπο παιχνιδιού του ένα σύγχρονο αριστερό μπακ με τρομερες δυνάμεις και ένα από τα καλύτερα αριστερά πόδια.

Για τους φίλους που έκανε στο γήπεδο

Οι παίκτες που είχαμε στενή επαφή αυτό το χρόνο στη νίκη Βόλου ήταν ο Σωτήρης μπαλαφας ήταν σαν μεγάλος αδερφός για μένα με συμβούλευε και με βοηθούσε πολύ. Ο Σαββας κυριακιδης παρότι ανταγωνιζόμασταν την ίδια θέση είχαμε πολύ καλή σχέση με συμβούλευε καθώς είναι πιο έμπειρος από μένα και είμασταν μαζί στα δωμάτια πολλές φορές. Ο Κώστας κυριακιδης ένα εξαιρετικό παιδί, Ο Κώστας καρακωστας ο νεαρός τερματοφύλακας μας ένα πολύ ώριμο παιδί για την ηλικία του, Και ο Μανώλης Αλιατιδης.

Για τον αδερφό του

Ο αδερφός μου είναι επαγγελματίας ποδοσφαιριστής εδώ και μια 10ετια είναι ένας από τους λόγους που με ώθησαν στο να γίνω επαγγελματίας ποδοσφαιριστής καθώς είχε πολύ θετική επιρροή σε μένα ο αδερφός μου. Αγωνίζεται ως τερματοφύλακας στη Βέροια και είμασταν αντίπαλοι την φετινή χρόνια

Για τον πατέρα του
Είναι  κάτι το οποίο εμένα προσωπικά με βοήθησε παρά πολύ καθώς ο πατέρας μου ποτέ δεν ήθελε να με φουσκώσει το μυαλό με συμβούλευε και εντός γηπέδου αγωνιστικά δηλαδή αλλά ακόμη περισσότερο με συμβούλευε εξωαγωνιστικά στη συμπεριφορά μου σαν αθλητή και σαν άνθρωπο καθώς ήταν γνωστής του αντικειμένου.



Για τον ελεύθερο χρόνο του 

Τον ελευθερο μου χρόνο μου αρέσει να είμαι με τους φίλους μου και την κοπέλα μου να βλέπουμε ταινίες στο σινεμά η και στο σπίτι να παίζω PlayStation και να μαγειρεύω. Εφόσον το πρωτάθλημα της φουτμπολ λιγκ οδεύει προς οριστική λήξη αυτές τις μέρες σκοπεύω να ξεκουραστώ και σωματικά
Και ψυχολογικά για λίγες μέρες και στη συνέχεια θα ξεκινήσω προπονήσεις για να μαι έτοιμος για την νεα χρόνια.

Σχόλια