Νίκος Κεχαγιάς: Στόχος μου η SL1

Ο Νίκος Κεχαγιάς μιλάει στον Στέφανο Μίντζα. Ο 20χρονος στοπερ παρουσιάζει την πορεία του, τον τρόπο που βίωσε την πανδημία αλλα και τους στοχους του σε μια αποκαλυπτική συζήτηση..

Για την προσωπική του πορεία

Ειμαι 20 χρόνων ξεκίνησα από πολύ μικρός μόλις 4 χρόνων να παίζω ποδόσφαιρο στην ομάδα της γειτονιάς μου την Δόξα Ελπίδος Ευόσμου μέχρι τα 14 μου που πήγα στην ομάδα που ανδρωθηκα τον Αγροτικό Αστέρα. Στα 17 μου έκανα την πρώτη μου σεζόν στις εθνικές κατηγορίες με τον Αγροτικό Αστέρα όπου στο τέλος της σεζόν αυτής πήρα μεταγραφή για την ΠΑΕ Χανιά (Αοχ-Κισσαμικος τότε).
Για την φετινή χρονιά και τον Κορωνοϊο

Η φετινή χρονιά όπως εξελίχθηκε με όλη την κατάσταση του κορωνοϊού ήταν κάτι πρωτόγνωρο όχι μόνο στον χώρο του ποδοσφαίρου αλλά σε παγκόσμιο επίπεδο. Σαν ομάδα πριν την διακοπή ήμασταν σε πολύ καλή κατάσταση όντας 3οι. Μέσα στην καραντίνα δεν σταματήσαμε ακόμα και με διαδικτυακές τηλεδιασκεψεις να προσπαθούμε να κρατηθούμε σε μια καλή κατάσταση, που μας βοήθησε αρκετά στην επιστροφή μας στο γήπεδο. Ακόμα κάνεις σωματικά δεν έχει επανέλθει στην προηγούμενη του κατάσταση, αλλά πιστεύω αυτό θα γίνει γρήγορα.
Για τους στόχους του

Στόχος μου, όπως είναι στόχος και της ομάδας, είναι η ομάδα να προβιβαστεί στην SL1.

Για τον εαυτό του και τον ελεύθερο χρόνο

Όσον αφορά για μένα σαν στόπερ μαρεσει πολύ το στυλ παιχνιδιού του Σερχιο Ραμος.
Τον ελεύθερο μου χρόνο θα πιω ένα καφέ με τους συμπαίκτες μου και μαρεσει να βλέπω σειρές και ταινίες,.

Σχόλια