Γιάννης Τσολακιδης: Θέλω κάθε χρόνο να γίνομαι καλύτερος




Ο Γιάννης Τσολακιδης μιλάει στον Στέφανο Μίντζα για τον Εδεσσαϊκό, την προετοιμασία του αλλά και τους στόχους του. 

Γιάννη, πως ήταν η περσινή σου παρουσία στον Εδεσσαϊκό 

Η περσινή μου παρουσία στον εδεσσαικο ήταν κάτι διαφορετικό διότι ήταν η πρώτη μου χρόνια που επιχείρησα να φύγω από τ σαλόνια της β εθνικής και να παίξω σε μια τόσο ιστορική ομάδα που έπαιζε στην γ εθνική, το κλίμα ήταν αριστο τόσο οι συμπαίκτες μου όσο και τ προπονητικό team μαζί με την διοίκηση..... τερματίσαμε πολύ καλά θεωρώ με τ δεδομένα της ομάδας που είχαμε και για αυτό φτάσαμε στο τέλος του πρωταθλήματος να  βγούμε 3-4 θεση !   

Είχα πάρει μια απόφαση να σταματήσω 1 μήνα πριν τελειώσει τ πρωτάθλημα από την ομάδα διότι είχα υποχρέωση να ολοκληρώσω το στρατιωτικό μου κομμάτι.



Υπάρχει κάποια συμφωνία με ομάδα; 

Δεν έχω αποφασίσει ακόμα να κλείσω σε κάποια συγκεκριμένη ομάδα αν και έχω πολλές προτάσεις , αλλά με προβληματίζει πολύ τ θέμα με την αναδιάρθωση διότι περίμενα κάτι από κάποιες ομάδες οι οποίες ανήκουν στο πρωτάθλημα της football league, απλά οπως είναι λογικό περιμένουν τ θα γίνει τελικά με το θέμα της αναδιάρθωσης και τι αποφάσεις θα παρθούν ! 

Πως πέρασες το καλοκαίρι; είσαι έτοιμος για τη νέα χρονιά; 


 Τ καλοκαίρι συγκεκριμένα τέλη Ιουνίου με αρχές Ιουλίου και μέχρι και σήμερα πραγματοποίησα πολλές προπονήσεις και παράλληλα και γυμναστήριο ώστε να κρατηθώ σε φόρμα και πλέον πιστεύω και νιώθω ότι είμαι πολύ καλύτερα από Ποτε !



Τέλος πες μας για τους προσωπικούς σου στόχους 


 Οι προσωπικοί μου στόχοι είναι παντα υψηλοί σε πολλά θέματα και κυρίως στο επαγγελματικό θέλω χρόνο με χρόνο να είμαι καλύτερος ποδοσφαιρικά και σε οποια ομάδα και αν βρίσκομαι να δίνω το 100% μου και γενικά τ καλύτερο εαυτό μου !

Σχόλια