Στέλιος Νακας: Όνειρο μου να επιστρέψω στον Άρη


Για το πέρασμα του από τον Άρη, την πορεία του στο ποδόσφαιρο, τον Κορωνοϊο αλλά και τους προσωπικούς του στόχους μιλάει στον Στέφανο Μίντζα ο Στέλιος Νακας.

Στέλιο, ανάμεσα στις ομάδες που έχεις αγωνιστεί είναι και ο Άρης μας. Μίλησε μας για την εμπειρία σου από τον Θεό του πολέμου; 


Όταν μου ήρθε η πρόταση να παίξω για τον Άρη ήταν κάτι που με έκανε πολύ χαρουμενο.Πηγα δανεικός απο την Ξάνθη τον Ιανουάριο και έπαιξα μιση σεζόν και ξανα γύρισα πίσω.Ενιωσα ενα δέος στο ντεμπούτο μου μεσα στο Κλεάνθης Βικελίδης.Ο κόσμος του Άρη είναι το κατι άλλο και η ατμόσφαιρα μεσα στο γήπεδο ειναι εκπληκτική.


Έχεις κρατήσει σχέσεις και επαφές με το Κλεάνθης Βικελίδης;


Ασφαλώς και εχω κρατήσει καλές σχέσεις και με συμπαίκτες αλλά και με κάποια παιδιά που ήταν στο team.επίσης πολλές φορές μιλάω και με οπαδούς του Άρη που έχω κρατήσει επαφές.Το σημαντικό οταν τελειώνει ο κύκλος σε μια ομάδα είναι να κρατάς καλές επαφές με όσους ήρθες πιο κοντά.



Θα ήθελες να επιστρέψεις 


Αυτό θα ήταν ενα όνειρο, πόσο μάλλον τωρα που η ομάδα είναι ξανα στα καλά της και βγάζει μια υγεία.Ειμαι ρεαλιστής και ειναι κατι πολυ δύσκολο αλλα ποτε μην λες ποτε στην ζωη και οταν κατι το κυνηγάς και προσπαθείς τότε εχεις τις ελπίδες να τα καταφέρεις.Μετά απο κάποιους τραυματισμούς και λάθος επιλογές στο κομμάτι με τους μάνατζερς η καριέρα μου εξελίχθηκε κάπως καθοδικα αλλα ετσι είναι το ποδόσφαιρο, άλλες φορές είσαι στα πάνω σου άλλες στα κάτω σου, το σημαντικό είναι να τα έχεις καλά με τον εαυτό σου και να μπορείς να διαχειρίζεσαι τις καταστάσεις.


Για την φετινή σου πορεία και αν είσαι ικανοποιημένος; 


Φέτος η χρονιά με βρήκε στη Γ εθνική , το πρώτο μισό στον Νέστο Χρυσούπολης που κάναμε πρωταθλητισμό  μεχρι και τον Ιανουάριο. Η σεζον για μένα πολύ καλή  με δεδομένου ότι ερχόμουν απο έναν σοβαρο τραυματισμό.Τον Ιανουάριο άλλαξαν οι στόχοι της Ομάδας και εφόσον δεν κυνήγησαμε το πρωτάθλημα είχα μια πρόταση απο την Ανω Μερα στον 5ο ομιλο της Γ εθνικής για 3 μηνες μεχρι να τελειώσει το πρωτάθλημα. Εκει μέχρι να εγκληματιστω και να παίξω κάποια παιχνίδια ήρθε η καραντίνα λογο Κορονοιου και ετσι τελείωσαν τα πρωταθλήματα.


Ο Κορωνοϊος Ειναι κατι πρωτόγνωρο και σίγουρα επηρέασε τα πάντα στην καθημερινή μας ζωή.οχι μονο για τους αθλητές αλλα για ολην την κοινωνία.Ελπίζω να τελειώσει θετικά ολη αυτη η κατάσταση και να γυρίσουμε στην καθημερινότητα με περισσότερη ασφάλεια!

Για 

τους στόχους σου 


Οι στόχοι μου για την νεα χρονιά είναι να βρω οσο τον δυνατόν μια υγιή ομάδα στην οποία να μπορέσω να ξανα βγω ξανά στο προσκήνιο,μεσα απο την ομαδική δουλειά και μετέπειτα απο την ατομική.Θελω να καθιερωθω 1-2 χρονιές σε σταθερη απόδοση χωρις τραυματισμους και να προσπαθήσω να πετυχω οτι και πιο παλια!Τα τελευταια 2 χρόνια ταλαιπωρήθηκα πολυ αλλα τωρα νιωθω πολυ καλά και ολον αυτον τον καιρό γυμνάζομαι με ατομικό γυμναστή κατι που με έχει επαναφέρει σωματικά αλλά και στην φυσική κατάσταση σε πολυ καλο επίπεδο.


Τέλος μίλησε μας για τον ελεύθερο χρόνο σου 


Γενικά μου αρέσει να ξυπνάω σχετικά νωρίς να πινω τον καφε μου και παράλληλα να ενημερώνομαι απο Μ.Μ.Ε για τα νεα της ημέρας.αργότερα φαγητό και κιγη ξεκουραση και μετέπειτα παω για προπονηση.Αργότερα μετα την προπόνηση ειμαι πιο free και θα παω την βολτα μ.Επίσης μου αρέσει να βλέπω ταινίες, σειρές και γενικά η ψυχαγωγία βιβλία,επιτραπέζια κ.α και το σημαντικότερο οτι εχει να κάνει με ποδόσφαιρο είμαι πάντα ενημερωμένος


Σχόλια