ΔΕΝ ΞΑΝΑΓΕΙΝΕ ΟΥΔΕΠΟΤΕ Κ ΠΟΥΘΕΝΑ,,ΤΟ ΤΟΣΟ ΤΡΑΓΕΛΑ ΦΙΚΟ Π ΣΥΝΕΒΕΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ

 


Ο Κυριάκος σχολιάζει τον αποκλεισμό του Άρη 


--ΔΕΝ ΞΑΝΑΓΕΙΝΕ ΟΥΔΕΠΟΤΕ Κ ΠΟΥΘΕΝΑ,,ΤΟ ΤΟΣΟ ΤΡΑΓΕΛΑ

ΦΙΚΟ Π ΣΥΝΕΒΕΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ!!ΠΑΜΠΟΛΟΙ ΑΡΕΙΑΝΟΙ

ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΑΝ ΚΑΡΔΙΑΚΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΟΔΥΝΗΡΟΤΕΡΟ ΜΠ

ΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ!!ΑΧΧΧ ΑΧ ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΠΙΩ ΤΟΣΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ!!

ενας ολυμπιακος ανυπρκτος!!κ ενας ΑΡΗΣ να ζωγραφιζει!!να χα

νει την μια ευκαιρια μετα την αλλην!!μεχρι 2 λεπτα πριν ληξει,,

αυτο του ουφο κ τερματοφυλακας μας δ χρειαστηκε να αγγιξει

τ μπαλλα!!θεατης τ αγωνα!!διχως να δει πισω του,,κ αντι να

σουταρει μακρια βαζει την μπαλλα κατω κ χασκει στο υπερ-πε

ραν!!ενας παιχτης τ ολυμπιακου κρυφτηκε πισω απο το δοκαρι

κ τρεχει τ κλεβει κ βαζει γκολ!!ολα τα ξενα ειδησιογραφικα πρα

κτορεια μετεδειδαν την ηλιθιτητα τ πανηβλακα!!αχ δ μπορω ου

τε να τα γραφω!!πατησαμε τ πλουσιοτερη ομαδα,,κ το κυπελο

θαταν δικο μας!!κλειδωθηκα στα σκοτεινα τ δωματιου κ κουκου

λωθηκα μεχρι ασφυξιας!!βγες θα πεθανεις!!να πεθανω!!βγες 30

νοματαοι χοροπηδαμε κ εμεις ως αρειανοι,,αλλα το αντεχουμε!!

εγω ειμ αρωστο με οτι αγαπω,,να προσεχετε ο ενας τ αλλον,,εγω

πεταριζω γτ δικους μου στον ουρανο,,εκει μπορει ναχει ΑΡΗ,,πνμ

τον αδικουν κ τον κατατρεχει η ατυχια!!αχ κ ερχεται το ντερμπι

με παοκ σ δυο μερες!!γιατι χριστουλι μου,,ενα τροπαιο π τοσο

αξειζουμε κ εμεις!!δεκα καλοσυνες τ μερα πραττω,,ας εβγαζες

μια μπροστα μου,,να γελασει το χειλακι  μου το ποντιακο!!αχ βαχ

--αν εχεις τυχει διαβαινε,,κ ριζικο περπατα,,δεν αρκει να αξιζεις,,

ελεγε η καλομανα μου,,η χριστοφια!!θα κλειδωθω μεσα στο χρη

ματοκιβωτιο,,κδ θα βγω εως,,να νικησουμε τον συμπολιτη,,

Σχόλια